L'origen d'una afició

 Petita història d'un llibre.
Aquest llibre " Las Maravillas del Cielo Astronomia y Astronáutica", va arribar a las meves mans sobre l'any 68-69 del segle passat, complert el servei militar i incorporat a la meva feina de mecànic de l'automòbil.
Un bon dia el vaig rebre de mans del meu pare que aleshores treballava de manobre en una empresa de Banyoles i el va treure pràcticament de les escombraries.
Sembla ser que havia estat rebutjat per la mateixa impremta que el fabricava, doncs els fulls i tot ell no estava ben acabat
i es veien fallides que el feien impossible de posar-lo a la venda.
Malgrat tot, el llibre es complert i la fotografia es molt bona.
Las explicacions d'aquest llibre van incrementar el meu interès per la astronomia i Carl Sagan el va acabar de reafirmar amb la seva obra compartida amb el rus I.S.Shklovskii  " Vida inteligente en el universo" i la famosa sèrie "Cosmos"





El meu primer llibre d'astronomia 

Alguna pàgina del llibre


Comentarios

Entradas populares de este blog

Fotografía astronómica 9-10-2023

Natura 24-10-2023

Festes de Nadal i Cap d'Any. 22-12-2023