Fotografia astronómica 25 de Setembre 2023


 Tinc la casa en obres, bé reformes més que res, però com que afecta la part alta de la casa, també afecta el terrat on tinc l'observatori.

Per sort vaig poder aprofitar alguna nit amb condicions a l'agost i principi de setembre i quan tinc una estoneta em dedico a posar en condicions algunes de les fotografies que tinc en cartera.
Quant al tema Natura, de sempre m'ha agradat fotografiar tot el relacionat amb el camp i el cel de l'entorn, però malauradament aquest tema cada cop és menys interessant degut a la intervenció de la geoenginyeria bestial que deixa el cel empastifat de ves a saber quins materials molt allunyats del vapor d'aigua que tant si com no ens volen fer creure que és.
Així doncs, el tema Natura el vaig deixant, el que no vol dir que si em trobo amb ocasió d'obtenir bones fotografies de la natura no torni a obrir alguna pàgina, però en principi el tema amb aquest tipus de cel artificial, ja no interessa.
Si tot va bé, cap a mig octubre tornaré a la feina amb la sala d'operacions nova i esperaré que Orió i companyia es posin a tret per continuar la inspecció del cel nocturn i fotografiar els racons d'interès sempre que el cel i l'equip fotogràfic ho permetin.




















Comentarios

Entradas populares de este blog

Fotografía astronómica 9-10-2023

Natura 24-10-2023

Festes de Nadal i Cap d'Any. 22-12-2023