Natura 9-3-17

Unes quantes imatges més del tema natura, la majoria de elles fetes al pla de Mata i rodalies.
Ja tinc ganes que esclati la primavera per poder fotografiar arbres i flors, caminar vora les rieres copsant imatges una mica diferents de les que em trobo normalment amb el passeig diari per les rodalies de casa.
La fotografia diürna ara per ara, gràcies a la proliferació de mòbils equipats amb petites càmeres, algunes encara que petites, son de gran qualitat, és a l'abast de la majoria de la gent, altre cosa és el tipus de fotografia que es pràctica, una bona part d'aquests fotògrafs se senten a gust practicant l'auto-fotografia,es a dir el "selfie". Bé cadascun fa el que l'hi agrada, a mi des de ben jove m'agrada sortir a muntanya i portar cap a casa aquells llocs que m'han cridat l'atenció, per la seva bellesa o raresa.
Al fer-me gran, aprofito que disposo de temps per portar a terme aquesta afició i de pas intentar aprofundir en el tema de la astronomia, l'altre afició que arrossego des de ben petit.
Canviant de tema, ara anem de cara a la lluna plena, cosa que succeirà el dia 12-13 pròxim, amb les coses així, no em queda altre que deixar passar els dies fins que la senyora celestial em deixi fer alguna cosa pel que fa en fotografia nocturna.





















Comentarios

Entradas populares de este blog

Fotografía astronómica 9-10-2023

Natura 24-10-2023

Festes de Nadal i Cap d'Any. 22-12-2023