Natura 11-3-18

Alguns animals alats com ara la tórtura, ja n'estan fins als nassos d'aquesta monotonia hivernal i comencen a traginar branquillons per tal de fabricar un niu i començar l'alegria primaveral.
En aquestes corredisses alguna d'elles en passar pel meu terrat, li escapa del bec material que no són precisament branquillons, sinó filferro d'aram que no sé d'on el treuen, però el confonen amb branquetes d'arbre.
Un parell d'anys enrere els hi vaig haver de treure el niu que havien fet a la canalera, al costat del desaigua amb el perill d'embussament que això pot comportar.
Un meu veí les deixa niar al cim de la làmpada de l'entrada de la casa que és ben ample i te la forma arrodonida.
Ahir a la tarda, que al final va fer un sol ben bonic, vaig anar amb la senyora a fer un passeig pel bosc, amb la intenció de comprovar si l'espàrrec comença a aixecar el cap, i si, tot just comencen.
Dintre vuit-deu dies, ja collirem espàrrecs a dojo, ara encari és una mica aviat, però tot i això en vam fer un petit manat per fer una truita.
La cerca és una mica feixuga, ja que has de mirar mata per mata, molt diferent quan pugen per damunt de la mata i ntants sols t'has d'ajupir.


Meditació.

Meditació doble.

Violes




Posta de sol.



Sempre que visito una vora de riu,  m'agrada contemplar les pedres.







Les pedres son el llibre que explica l'historia del món.



Anunci de bon temps.









Rocacorba



Comentarios

Entradas populares de este blog

Fotografía astronómica 9-10-2023

Natura 24-10-2023

Fotografia astronómica 15-4-2023