Natura 12-8-2021

 Ahir dia 10 vaig intentar de fer alguna fotografia del cel, perquè en tornar d'Olot em vaig adonar que el cel havia quedat net de núvols i semblava que arribada la nit es podria provar.

El cas és que, res de res, la pols en suspensió a l'atmosfera va fer impossible d'aconseguir quelcom una mica presentable, prou feines es veien les estrelles.
Aquest matí de dia 11 d'agost, l'atmosfera continua bruta de pols en suspensió que pel que vaig veure en els mapes del temps, prové del nord del continent africà.
Ara ja només falta que els avions ens ruixin una bona partida de ???? pel damunt d'aquesta capa de pols i així la barreja serà perfecte perquè anem ensuma'n tots els éssers vius que som a sota a mesura que vagi baixant a terra.
A veure si amb una mica de sort, a mig agost comencen a caure algunes tempestes i fan un net atmosfèric, com a passat altres anys que la calor minva quan les pluges del final d'agost, fan acte de presència.









              Jo no havia vist mai aquests tipus de núvols que es despengen d'aquesta manera



                                                               Dia 11 pols en suspensió







                                                            Cal aprofitar les ombres




                                                                     Cicadacea en flor

Comentarios

Entradas populares de este blog

Fotografía astronómica 9-10-2023

Natura 24-10-2023

Festes de Nadal i Cap d'Any. 22-12-2023