Fotografia astronómica 7-2-22

 Totes les fotografies que estic fent amb el tub de 60 mm, no tenen assistència de guiatge, la majoria d'elles tenen un temps de pressa entre 2,30 minuts i 3 minuts, això vol dir que la posta en estació ha de ser mil·limètrica. L'equip que jo disposo no és una maquinària de precisió, per tant, sempre hi haurà alguna fotografia amb els estels una mica moguts i és per això que he d'estar a l'aguait i realitzar petites correccions a la muntura. El dia que em toqui la loteria ja procuraré de comprar-me un equip de màxima categoria, però fins que això no passi hauré d'estar fent aquests equilibris.

La muntura és una HEQ5 antiga que jo li vaig habilitar el kit de motors i comandament més modern i el fet de no fer servir l'autoguiatge fa que l'equip sigui molt lleuger i ben afinat permet de fer unes fotografies acceptables amb el permís de la contaminació lumínica.

























Comentarios

Entradas populares de este blog

Fotografía astronómica 9-10-2023

Natura 24-10-2023

Festes de Nadal i Cap d'Any. 22-12-2023