Fotografía astronómica 14-8-22

 

Nova exposició d’astrofotos que tenia en cartera, fetes al mes de juliol passat. Ja vaig dir en el seu dia que m’hi havia aprofitat perque el cel s’ho valia i havia recopilat una bona col·lecció de trocets de cel que amb paciencia iria netejant i presentant.

També recordo haver dit alguna vegada que en el lloc on tinc muntada la paradeta, fitxa al terrat de casa i al mig del poble de Mata,no era lloc per lluir-se fent astrofotografía, perquè tela marinera la contaminació lumínica no ja procedent de Banyoles sinó del mateix barri , no parlem de la que puja dels pobles en direcció a marina i la de Girona, en definitiva que em queda un petit forat al zenit on amb pena i treballs es pot fer alguna cosa amb la col·laboració dels filtres anticontaminació.

Que, per cert, ara en tinc un de nou en el qual hi tinc molta confiança, ja que el que tenia fins ara estava enfocat per les lluminaries antigues que ara han canviat per leds, ja veurem quan sigui el moment quin resultat donará.























Comentarios

Entradas populares de este blog

Fotografía astronómica 9-10-2023

Natura 24-10-2023

Festes de Nadal i Cap d'Any. 22-12-2023