Natura 12-4-2020

Com que no puc sortir a fer el passeig matinal, difícilment puc fer fotografies de l'entorn, m'haig de refiar del meu terrat que lògicament té limitada la visió. L'hort, que el tinc al costat de casa, és l'únic lloc que permet estar en contacte amb enciams, faves, cebes i alls, etc., que també formen part de la natura, qui no és consola és perquè no vol.
El que em fa més rabia, és que el cel no tingui la netedat que es precisa per poder fotografiar de nit, precisament ara que puc quedar-me al llit dormin en el cas que vulgui aprofitar la nit per fer astrofotografia. En fi, no ho tenim mai tot, sempre manca alguna cosa.
Per naturalesa sempre he estat molt inquiet i procuro estar fent alguna cosa a casa o a l'hort, trobo a faltar les sortides del matí, per desgràcia el meu company de sortides en Jesús, no ha pogut superar aquest maleït coronavirus i fa uns quinze dies ens va deixar. El trobaré a faltar.
Però bé, la vida continua i cal mirar endavant, tot i que per dins no puc evitar la tristesa.
Valguin aquestes quatre lletres per rendir-li homenatge.-Jesús, descansa en pau-



A l'esquerra en Jesús i un servidor sota un gran teix, ja fa un grapat d'anys.


Aquestes altres fotografies son més recients.

Pasejant pel Borró.

Sempre estaràs amb nosaltres Jesús.





Sortida de sol des del meu terrat







Comentarios

Entradas populares de este blog

Fotografía astronómica 9-10-2023

Natura 24-10-2023

Festes de Nadal i Cap d'Any. 22-12-2023