Natura 4-8-2020

Unes quantes fotografies tretes d'aquí i d'allà, sempre que puc vaig a passejar pel bosc a respirar aire pur i netejar els pulmons de tot l'aire viciat que ens hem d'empassar portant la maleïda mascareta pels carrers de ciutat,
Segons com jo ho veig aquest morrió que ens fan posar, per l'única cosa que serveix és per sentir-nos encare més malament, perquè l'aire respirat retorna als pulmons i això fa que et sentis més cansat.
Per altra banda, la mascareta para el virus?, que m'expliquin doncs aquests pobres metges que si han deixat la pell, com ha estat?, no portaven mascareta?
En fi, crec que val la pena anar al camp i omplir el pit (sense mascareta és clar), gaudir de la natura, demà mateix tinc previst anar a visitar un indret on les gorgues d'aigua són una delícia i possiblement m'hi refresqui els peus.
El pròxim dia que obri una pàgina nova de Natura, exposaré les fotografies que faci, tot i que no serà la primera vegada que les exposi, ja que, cada any visito almenys un parell de cops aquest lloc.


























El Ter




Ermita Sant Pere de Juïgues






Comentarios

Entradas populares de este blog

Fotografía astronómica 9-10-2023

Natura 24-10-2023

Festes de Nadal i Cap d'Any. 22-12-2023