Natura 19-6-17

Calor,calor i més calor, això ens obliga a triar els camins on les ombres predomìnan i la passejada no sigui carregosa.
Normalment sortim a les vuit del matí, ja se que ho podrìem fer més d'hora, el cas és que aixó ens obligaría llevar-nos també més d'hora i per tant anar a dormir més aviat. Si ho fessim així, jo no podría dedicar la meva estone a la fotografía nocturna. Tal com ens ho agafem la cosa funciona, si la nit és bona jo dedìco (a l'estìu) aproximadamènt una hora, de once a dotze o dotze i quart, dormo fins les sis , cosa que per la meva edat ja està bé, un cop llevat i fins les vuit, tinc temps sobrat de ducha, notícies de radio, i mentre esmorzo llegeixo èls diaris digitals, en fi sùrto de casa preparat per fer petar la xerrada sobre els temes més candènts del país.
És una cosa inherènt a la gent gran, arreglar el país fent crítica positiva o negativa de la política, parlar del temps o simplement recorda episòdis de la nostra joventut.
I no ens en cansem, cada dia toca un tema diferent. No queda res que no passi per l'ull de la nostra crítica.
Mentre tot aixó pasa, la meva vista no para de enquadrar tot el que pot ser susceptible de fotografiar-se.
Crec que a tots els qui ens agrada la fotografía, ens passa el mateix, ara amb les màquinas digitals i el fet de poder tenir temps, podem donar cumplimènt a la afició.


Sortida del sol en el mes de Març





Sortida del sol a mig Juny, si mirem a la dreta de la fotografía veurem el bloc de pisos per òn surtía al Març




Al cap tard mirant al nord.







Conjunciò de globus.

La poca àigua que queda a la bassa de la font del Salt Dalmau, encara mantè la vida.




Ja podem passejar pel camí que va del Salt Dalmau fins la Gorga Blava, ens han deixat la drecera neta còm una patena.




Comentarios

Entradas populares de este blog

Fotografía astronómica 9-10-2023

Natura 24-10-2023

Festes de Nadal i Cap d'Any. 22-12-2023