Natura 20-12-2020

 Dimecres passat 16 de desembre, vam anar a fer la passejada vora la mar, jo no sóc una persona que m'entusiasmi massa el mar, sóc més de muntanya però sí que va bé variar l'ambient i anar a respirar l'aire iodat de vora mar.

En principi, a causa del temps que ens ha tocat viure, no les tenia totes pensant que hi hauria molta gent fent el mateix que jo, és a dir passejar, el problema és la mascareta, quan vaig a passejar no m'agrada anar respirant el meu propi diòxid de carboni, o sigui com a la majoria de la gent m'agrada respirar aire pur.
La sorpresa la vaig tenir en comprovar que hi havia molt poca gent passejant i que la majoria d'ells, anaven amb la mascareta sota el nas i molts la portaven a la barbeta, vaig pensar: Carai, aquí la gent no estan gaire de punyetes!! En definitiva que la passejada va ser el que s'espera, divertida i saludable.
Com faig sempre que surto a algun lloc, procuro documentar-lo amb imatges que les podeu veure tot seguit. Per sort el dia era radiant, amb un sol perfecte que donava peu a la fotografia. Ah, puc donar fe que l'aigua de mar continua salada com sempre, no ha variat ni una mica.






























Comentarios

Entradas populares de este blog

Fotografía astronómica 9-10-2023

Natura 24-10-2023

Festes de Nadal i Cap d'Any. 22-12-2023