Natura 3-8-19

Devien ser cap a dos quarts de tres de la tarda del passat dia 25 de Juliol; El meu nét entra a casa i em diu "Avi, al mig del carrer hi ha una gavina ajaguda que no sé que hi fa." Miro per la finestra que dóna al carrer i veig una silueta similar a un paper de diari rebregat. ""Vols dir que no és un diari que s'ha emportat el vent? Que no avi que no, que és una gavina! Últimament la meva vista ja no és la que era. Baixo a baix al carrer i efectivament veig una gavina estirada a terra, amb les ales desplegades i respirant de manera desmesurada amb el bec ben obert.
El dia era calorós d'allò més, aquelles hores s'hi courien ous al carrer, agafo la gavina per les ales i me l'emporto cap a sota un cobert que tinc a la zona de l'hort.
Un cop a l'ombra, agafo la mànega i vaig refrescar al pobre animal que semblava agrair-me que la deslliures del foc on havia anat a caure en ple carrer. Penso que el pobre animal era víctima vés a saber de que, pot ser d'alguna cosa que havia menjat o alguna malaltiaquan no va poder més va caure a terra. No em va semblar que tinguis res trencat, però l'animal no s'aguantava dret. Li vaig acostar un vol amb aigua fresca i la vaig deixar reposar, jo vaig tornar a casa.
Telefònicament em poso en contacte amb Limnos per explicar-los el cas i em diuen que seria millor trucar als agents rurals; Doncs bé, em poso en contacte amb els rurals i em diuen que si a l'endemà cap a les nou la gavina no havia marxat per ella mateixa, passarien a recollir-la.
Tal dit tal fet, el dia 26 la gavina continuava al lloc on la vaig deixar, els rurals van venir a recollir-la i aquí s'ha acabat la història.











La nebulositat que ens va portar la última pluja.




Petita ruixada al sud.

Gaig cercant l'esmorzar.





Una volta per Rocacorba.

















Comentarios

Entradas populares de este blog

Fotografía astronómica 9-10-2023

Natura 24-10-2023

Fotografia astronómica 15-4-2023