Natura 13-7-2020

El dilluns passat dia 6 de Juliol, vam fer una escapada a la Mare de Déu del Món, amb la meva filla, ja feia almenys cinc d'anys que no hi pujava, m'agrada de tant en tant fer-li una visita.
L'última vegada que hi vaig pujar,  anava acompanyat per en Jesús, que en pau descansi, en un dia atapeït de boires altes que afectava a totes les comarques, miressis on miressis, de nord a sud i d'est a oest, tot estava emboirat, amb la particularitat que dalt al monestir feia un bon sol.
La vista quedava restringida al monestir, a les muntanyes del nord amb les valls emboirades, i la resta era el gruix de la boira que emplenava tot. A l'est, el sol brillava reflectit sobre la boira.
Ara, aquesta última vegada, feia un dia brillant d'estiu però com que hi vam pujar molt d'hora, l'ambient era fresc i agradable.
Tinc fotografies d'una anada a aquest monestir quan tenia dotze o tretze anys en companyia de la meva família.
































                                                      Monestir de Sant Llorenç de Sous






Matas de camamilla en flor








Sediments de Foraminifers molt presents en les pedres del indret.





Mes d'agost 2015

 
El xicot del centre de la foto, és un servidor. Anys 50-60 

Comentarios

Entradas populares de este blog

Fotografía astronómica 9-10-2023

Natura 24-10-2023

Festes de Nadal i Cap d'Any. 22-12-2023