Natura 4-7-2020


El dia 2 de juliol al 
passar pel petit jardí que tinc al davant de la casa, em fixo amb una aranya que havia establert la paradeta entre la cicadàcia i unes tuies,
Com que l'especie  un mida apreciable, penso que unes fotografies quedarien bé, així que vaig a buscar la maquina i començo a intentar fotografiar a la inquilina. Dic bé intentar fotografiar, perquè la senyora es balancejava amb l'aire que feia i no hi havia manera de fer focus, quan semblava que estava ben enfocada l'aire la movia a l'altre costat i tot a fer punyetes.
Crec que mitja horeta me la vaig passar ben bé intentant fotografiar al bitxoaixí i tot les fotos han sortit d'aquella manera.
Pel que jo he pogut observar, l'aranya, al voltant de les 10 hReplega el quiosquet i se'n va a reposar sota una de les fulles de la cicadàcia, feina que realitza en qüestió de pocs segons, doncs la teranyina desapareix totalment de la vista i deixa el lloc net i polit.
Per les fotografies que he pogut veure per internet, dedueixo que és una Araneus Diadematus, molt freqüent en jardins.



Entre les dues plantes.


A la espera.
Cap mosca pica.
El sol aviat fara acta de presencia.
Desplegant la paradeta.


Arreplegem tots els fils
Això ja s'acaba.

Anem cap a casa.


Com a casa.....


Enlloc 












Comentarios

Entradas populares de este blog

Fotografía astronómica 9-10-2023

Natura 24-10-2023

Festes de Nadal i Cap d'Any. 22-12-2023